tag:blogger.com,1999:blog-5538801368056776940.post1786001895994354383..comments2023-10-17T16:44:01.340+03:00Comments on ΩΧΡΑ ΣΠΕΙΡΟΧΑΙΤΗ: ΟΙ ΠΡΟΤΗΓΑΝΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΕΣΕΝΑUnknownnoreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-5538801368056776940.post-46472802510412110842008-04-19T12:25:00.000+03:002008-04-19T12:25:00.000+03:00δεν εθεσα τιποτα ως δεδομενο.αν θεωρησουμε οτι το ...δεν εθεσα τιποτα ως δεδομενο.αν θεωρησουμε οτι το θεαμα αναδυεται μεσα απο το πραγματικο και το πραγματικο μεσα απο το θεαμαειαναι μαλλον δυσκολο να αναζητησεις μονοπατια αυθεντικοτητας.το προβλημα ειναι αν το αντιθεαμα η και ακομα καλυτερα το αντιεμπορευματικο ενεχει τοσο το θεαμα οσο και το εμπορευμα .αν θεωρησουμε οτι το θεαμα ειναι η προεκταση του φετιχισμου εμπορευματος πσο νομιζετε οτι αυτος οφετιχισμος εχει προχωρησει?ανετα η νεωτερικη επαναστατικη κουλτουρα μεταρεπεται σε ενα προιον που πουλαει μιας και ειναι ευκολοχωνευτο λαιφσταιλ.αυτο κατα την γνωμη μου φαινεται και απο τις συναυλιες απο τις αντιδρασεις του κοινου.οσο για την ωχρα και τις πολιτικες ομαδες που σχετιζονται μαζι της υπαρχει ενα μαρξιστικο υποβαθρο μιας και ο δανεισμος του ορου του θεαματος δεν ειναι τυχαια.ποσο μαλλον να λαβουμε υποψιν οτι ο ορος εχει ξεκαθαρα μαπξοστικες καταβολες dpAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5538801368056776940.post-22902703812500418132008-04-05T16:42:00.000+03:002008-04-05T16:42:00.000+03:00Στο "μικρό μανιφέστο" που βρίσκεται αυτή τη στιγμή...Στο "μικρό μανιφέστο" που βρίσκεται αυτή τη στιγμή αναρτημένο σχεδόν στην κορυφή του ιστολογίου γράφουμε:<BR/>Υπάρχει αισθητική στάση που να εναντιώνεται στο θέαμα (μπορείς να ανατρέψεις τη δομή του θεάματος από τη “σκηνή”);<BR/><BR/><I>Εάν αποδεχτούμε την ανάλυση που θέλει το Θέαμα ως μια διαδικασία που βασίζεται στην δημαγωγία της εικόνας, στις διαχωρισμένες ατομικές και κοινωνικές λειτουργίες, στους ρόλους και την αναπαραγωγή τους τότε η “σκηνή” και η αισθητική της δεν μπορούν να είναι ανατρεπτικές εφόσον αναπαράγουν αυτήν ακριβώς την διαδικασία. Όχι τόσο την αναπαραγωγή της εικόνας και των ρόλων όσο της αντίληψης του διαχωρισμού: σκηνή και κοινό. Το Θέαμα είναι πλέον ικανό να μην έχει καμία χρονική υστέρηση στο να αφομοιώνει ακόμη και την πιο ανατρεπτική “σκηνή” στο βαθμό που το ίδιο έχει διαμορφώσει ένα “κοινό” πανέτοιμο για κάθε είδους νεωτερισμό: ακόμη και για την σκηνική ανατροπή του Θεάματος. Αρκεί όλα να εξελίσσονται στην “σκηνή” και όχι σε πραγματικό (καθημερινό) χώρο και χρόνο.</I><BR/><BR/>Στο βιβλιαράκι που συνοδεύει το δεύτερο cd μας γράφουμε:<BR/><BR/><I>Υπάρει και ένα παραπέρα ανοιχτό ζήτημα. Η επίγνωση ότι όλα μπορούν να αφομοιωθούν από το Θέαμα στο επίπεδο της φαινομενικότητας τους δεν μας απαλλάσσει από την αγωνία για μια συλλογική ανατροπή των θεαματικών όρων. Θέλουμε το αυθεντικά συλλογικό -σε όποιο βαθμό το έχουμε κατακτήσει- να αντανακλάται και στη μορφή όλων όσα κάνουμε συλλογικά </I>.<BR/><BR/>Εκείνο λοιπόν που εσύ θεωρείς κλειστό ζήτημα και τελιωμένο μέσα σου για μας παραμένει ανοιχτό. Όσον αφορά τον Ντεμπόρ, τον Βάνεγκεμ, την Σχολή της Φραγκφουρτης, ας μην ξεχνάμε ότι είναι μαρξιστές. Εμείς ως αναρχικοί έχουμε ουσιαστικές διαφωνίες μερικές φορές και στην ανάλυση αλλά περισσότερο στον τρόπο για το ξεπέρασμα του αστικού πολιτισμού.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5538801368056776940.post-57674839168770273212008-04-05T12:33:00.000+03:002008-04-05T12:33:00.000+03:00auto poy kanete den einai theama h npmizete oti ka...auto poy kanete den einai theama h npmizete oti katargite to fantasiako toy kallitexni.oso theorite oti kanete texni badizete toso sto dromo tou fetixismoy oso kai toy theamatos.h epanastasi esi kai allios eykola ginete fastfood gia katanalosi <BR/>,ena lifestyle megera themelia.eseis pos nomizete oti ksepernate aytoys toys skopeloys.alitheia tona petate tsitata toy ntempor den entasete se mia pio mettamonterna ekdoxi toy theamatos dpAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5538801368056776940.post-32074834063481420732007-10-24T03:40:00.000+03:002007-10-24T03:40:00.000+03:00http://www.newinka.gr/kataggelies.php?version=grhttp://www.newinka.gr/kataggelies.php?version=grAnonymousnoreply@blogger.com